Vilse i skogen

Hej bloggen!
Jahapp. Idag så är det måndag igen, första skoldagen efter helgen. Idag på idrotten skulle jag, Vanessa, Sima, Felicia, Dilara och Aleksandra orgentera. Vi skulle hitta endas 3kontroller som låg nära skolan. Men såklart kom vi vilse! Vi kom ända till Brosjön. Så vi fick gå bilvägen tillbaka till skolan, för ingen vågade gå igenom skogen igen...

Efter skolan så åkte jag till stallet och skötte om söta Calle, och sedan på kvällen skulle jag rida. Fick Banjo, det gick inte så bra i början men mot slutet gick det bra. Tycker så synd om Kelly, hennes häst som hon red ställde sej på bakbenen och sedan ramlade bakåt på Kelly... Imorgon blir det skola, och sedan massa pluggande för mej. Ska slänga in bilder från min shopping i morgon också som jag lovade! Kyss.

Kommentarer
Postat av: v

jag ska inte orientera en enda gång till i mitt liv! :O

2008-09-10 @ 20:27:32
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0