Dålig uppdatering

Hej bloggen!
Jag vet att det har vart dålig uppdatering, har inte hafft så mycket tid till att blogga! Idag så hade jag mitt första prov, eller det var som ett litet läxförhör i Biologi. Fotosyntes och sånna saker. Efter skolan så åkte jag till stallet och tog hand om söta Calle. Glömde såklart mina pengar hemma så jag inte kunde köpa nått att äta i centrum. Men bästa mamma kom senare med mat från donken! :)

Imorgon så blir det skola som vanligt, och senare på kvällen ridning. Juste, imåndags så red jag lilla nikita, hoppning på vallen. Det gick väll ganska bra, min syster var med och tog lite kort, det kanske blir så att jag lägger in någon bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0