Helt vanlig Torsdag

Hej alla söta!
Idag så har det vart en helt vanlig torsdag. Har inte haft så många lektioner som man jobbar på. första timmen så kollade vi på film "wedding crascher" efter det så hade jag hemkunsap. Vi gjorde hambrugare, det gick bra. Men sen när vi skulle värma dom i micron för att dom hade svalnat, och då när jennifer ställde dom på 2min så kommer micke i min klass och vrider om till 30min, men jag och jennifer märker inget. Sen efter 10min så kommer vi på att vårt kött är i micron, och då när vi tar ut dom så är dom helt brända! Och sen sista timmen så kollade vi på en till film "Hiphip hora"

Menmen, nu så håller jag på att skriva en bokreseption om en bok som jag har i svenska läxa. Ikväll så ska jag på utvecklings samtal, undra vad dom kommer att säga :O

Pussen / L

Kommentarer
Postat av: Victor

smart att glömma bort haha :) puuuss

2008-05-15 @ 15:19:35
Postat av: jenfs

haha ah dumma micke ! x)
älskar dig bästevän §

2008-05-15 @ 22:03:52
URL: http://jennfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0