glömmde säga.

Juste glömde säga att idag när jag , vanessa & dilara var ute och gick en promenad i skogen på våran gympa lektionen, så skulle vanessa springa in en liten bit i skogen så skulle jag ta ett flum kort på henne. Men när hon ska springa in dit , så springer hon ut igen och skriker. Och då börjar såklar jag och dilara också skrika! Men sen så när vi fråga varför hon skrek så sa hon att det låg ett rådjur där. Då hade det legat ett rådjur typ 2 meter ifrån oss, men den rörde sej inte.

image51
Rådjuret

image52
Vanessa

Kommentarer
Postat av: Big V

jag höll på att döö!

2008-05-09 @ 20:47:12
Postat av: Anonym

Jag blev verkligen rädd! o speciellt när den där gubben kom och frågade va det var, HAHA
pusselipuss§§§§

2008-05-13 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0