9 maj

Äntligen fredag!
Idag så har jag vart i skolan som vanligt, hände inte så speciellt mycket. Men efter skolan så åkte jag och jennifer ner till centrum. Jag skulle testa ett par shorts på h&m, men jag hade inte tillräkligt med pengar med mig. Sen när vi satt på en bänk, så kom det en gubbe emot oss. Och när han kom ganska nära så sa han : aha, jag trodde du var Amanda Jensen och pekade på Jennifer. Haha. Sen vid 5tiden så kom mamma ner till centrum, så jag åkte med henne hem sen.

Ikväll så ska jag nog mest sitta framför TV:n och mysa med familjen och kolla på "Vart fan är mitt band?". Jag tycker det programet är roligt, nån mer som tycker det?

Imorgon så ska jag till stallet. Och sen efter det så ska jag åka till mitt landställe Torö och sova där till söndagen. Så det kommer inte bli nån bloggning lördag till söndag. Men nås alltid på luren :)

Pussen / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0