8 maj

Hej alla glada läsare!
Idag så började dagen med att jag fick gå till skolan, för att pappa skulle åka MC. Sen den första lektion hade jag Livskunskap, vi gick en liten promenad. Sen efter det så hade jag hemkunskap. Jag jobbade med Jennifer, vi gjorde ungspankaka, med någonting till som jag inte kommer ihåg vad det heter.

Sen efter hemkunskapen åkte klassen till det dära Forumspelet jag pratade om i förra inlägget. Riktigt tråkit var det! Vi fick till och med sluta en timma senare än vad vi brukar. Så vid 15.00 tog vi tåget hem igen. Pappa och morfar kom och hämtade mig i centrum, och sen åkte vi till IKEA. Vi köpte en säng till mig, soffbord och en rullgardin till mormor.

Imorgon så blir det skola igen, själv så tycker jag att vi ska få sluta en timma tidigare. Efter skolan så ska jag nog hitta på nått med Jennifer, vet inte vad det blir ;)

Pussen / L

Kommentarer
Postat av: jenfs

ja gud vad tråkigt det var på forumspelet .
shiet nästa gång tänker jag inte ens åka dit :P
älskar dig bästevän §

2008-05-08 @ 23:08:45
URL: http://jennfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0