7 maj

Hej alla blogg läsare !
Idag så har jag haft spanska prov, gick väll sådär. Annars så var allt normalt i skolan. Slutade vid halv 3 tiden, så gick direkt hem, fick sällskap en bit av Jennfs och Emma som skulle till bussen. När jag kom hem så gjorde jag mig iordning för stallet, och sen kom mormor och hämtade mig!

Idag så fick jag rida min lilla Nova, vi red ute på Vallen (utebana) och hade hoppning. Det mesta gick väll ganska bra, förutom det sista hindret jag skulle hoppa. Haha, jag var inte berädd att hon skulle stanna, så jag ställer mig upp för att hoppa. Och då stannar hon precis framför hindret, så jag glider ner på halsen, och nästan sitter på nacken. Men som tur var så satt jag kvar.

Imorgon så ska jag och min klass till någonting som heter forumspel, vet inte riktigt vad det är, men det är någonstans i Tullinge.

Pussen / L

Kommentarer
Postat av: dilara

Tur att du satt kvar liniss!! :D
pusselipuss §§§§§

2008-05-07 @ 21:30:49
Postat av: Mami

Hahaha, du såg jätterolig ut :-P

2008-05-08 @ 07:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0