6 maj

Hej alla söta läsare, allt bra med er?

Idag har det vart en vanlig dag i skolan, förutom att vi hade kemi prov. Det gick ganska bra tycker jag i alla fall. Imorgon så ska jag ha spanska prov, vi har typ 60 ord vi ska kunna + massa andra saker!
Så det blir vad jag ska göra idag , plugga!

Imorgon så ska jag till stallet som vanligt och sköta om min lilla häst Calle. Goda nyheter : Han blir snart frisk, i juli nån gång (hoppas vi)

Men måste jag plugga, slänger in lite bilder från dagen senare. Ha en trevlig kväll, puss / L


Kommentarer
Postat av: jenfs

hej bästevän,
jorå allt är bra med mig. med dig då? :)
haha usch ja, spanskan. :/
ska oxå sätta mig & pluggish nu.
älskar dig §

2008-05-06 @ 17:47:29
URL: http://jennfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0