12 maj

Hej alla läsare ! :)
Idag så har det vart en vanlig skoldag, förutom att det var typ värsta bråket mellan niorna i min skola och några från en skola i Älvjö. Polisen kom och allt. Menmen, slutade vid 15.00 så jag gick direkt hem och gjorde mig iordning för stallet. Red min lilla nova idag! :) , det gick ganska bra tyckte jag.

Imorgon så är det skola igen. Men vi håller på att göra reklam-filmer på engelskan, så det blir filmning hela dagen. Jag och min grupp ska göra en parodi av ICA reklamerna.

Imorgon så ska jag till tandläkaren också, lääskit!

Men nu så har mamma gjort frukt milshake, så ska ner och fika lite :) Pussen / L

Kommentarer
Postat av: Victor

"
Imorgon så ska jag till tandläkaren också, lääskit!" Hahahaha lina då :) §§§§§§§§

2008-05-12 @ 21:25:04
Postat av: c

mihi, jag hade också nova (a)

2008-05-12 @ 21:51:28
URL: http://millathebest.blogg.se
Postat av: rosa

tycker också att tandläkaren är läskig! lycka till! :)

2008-05-13 @ 10:12:30
Postat av: Emma

haha, älvsjö bråkar med allt och alla :p

2008-05-13 @ 19:40:24
URL: http://EEMMAASS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0