Sista dagen på sommarlovet..



God morgon cupcakes!
Idag så vaknade jag av en blöt liten hundnos i annsiktet. Ville egentligen inte gå upp, men det är dax att börja vänja sig att gå upp tidigt. Imorgon så börjar jag skolan igen, jag börjar vid halv 11 tiden så det blir ju lite sov morgon. På ett sätt ska det bli kul med skolan, träffa alla klasskompisar och sånt. saknar alla. Men endå så ska det bli trisst.

Idag så ska jag åka till stallet och sköta om sötaste Calle. Och sen på kvällen så ska jag rida lilla Nikita. Vi får se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Elina

jag läste på hemsidan när vi börjar och då stod det på första sidan att vi börjar 10:15, det är typ rektorn som har skrivit det medan lärarna har skrivit 10:30 :S Vilken ska du följa?

Älskar dej<3

2008-08-18 @ 10:10:25
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0