Landet

Hej bloggen!
Nu så är jag på landet igen, men nu så har jag iaf tillgång till data så att jag kan blogga medans jag är här ute. Idag så har jag vart med Mathilda, vi spelade lite giutar hero och var ute och gick lite. Gud vilken tränings värk jag hade idag när jag vaknade. Jag har inte ridigt på hela sommaren, så det var första gången igår..

Senare ikväll så ska jag och Mathilda ut och fiska lite, kameran följer med så jag tänkte ta lite kort som jag sedan kan lägga in i bloggen. Menmen, nu ropar mamma att det är mat, så måste skynda mej.. Vi ses / L

Kommentarer
Postat av: mathilda

tahah, och jag fick ont i knät;)<3

2008-08-12 @ 19:06:48
Postat av: julia

härligt att fiska!:)<3

2008-08-12 @ 20:59:49
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0